Thursday, March 10, 2011

Permata Hatiku




Aku rindu..
Aku amat merindui dirinya..
Teringat kenangan kami yang terukir indah..
Masih terbayang lagi gelak ketawanya..
Akulah orang yang paling rapat dengannya..
Segala benda kami kongsi..
Dulu..
Apa yang aku suka,dia pun suka..
Kemana aku pergi,dia ikut..
Apa yang aku nak dia pun nak..
Dialah adikku..
Dialah teman sejatiku..
Dialah permata hati kami..
Seperti baru semalam dia meninggalkan kami..
Semua itu berlaku dalam sekelip mata..
Sukar untuk aku menerimanya..
Tapi kugagahkan jua..
Kerana Allah lebih menyayanginya..
Aku tahu pasti dia bahagia disana..







Sekalung Al-fatihah untuk arwah adikku,Izyan Muslihah binti Rosdi..
Kehadiranmu amat bermakna dalam hidupku..walaupun hanya seketika cuma..semoga dia ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..Amin.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...