Friday, January 14, 2011

Keluargaku sayang..

Hmm...boring la ari ni..xtau nak wat ape..(padahal esainmen berlambak2)..cam malas je nak buat pikir keje2 tu huhu...nak relaks je ari ni..esok r start..tu la ayat yg slalu diguna oleh student2 u termasuk aku hekhek..(jgn tiru aksi habit ni tau.xbagus)..kalau la dpt tgk grup beast secara live mase ni kan best...tapi diorg dah balik..hope beast will come back soon to Malaysia..eh!!mcm dah lari dari tajuk entri je ni..
ok jom dengar lihat serba sedikit tentang keluarga aku ni......keluarga aku xde lah besar mane pun..tapi kitorg cukup bahagia..

ni abah aku namenya En.Rosdi.die seorang yg caring dan penyayang.kadang2 tu suka wat lawak..tapi jgn main2 tau die tegas orangnye..


ha..ni xlain xbukan adalah my lovely ma.namanya Pn.Hasmah.die seorang yg penyayang,baik dan pandai masak.hmm..rindunya masakan ma..xsabar nak balik umah..


yg sebelah kanan tu kakak aku..nama die Iffah.aku panggil die along..die ni mcm aku jgak suka sgt korea..yg die paling suka TVXQ..ye la die ni kan Cassieopea.btul ke x ejaan tu.bantai je..hekhek..die suka sgt si changmin.aku suka korea pun sbb terpengaruh ngn die lah..=)


yg paling kanan skali tu adik lelaki aku yg sulung..nama die Izzul.panggil je Iju..umur die taun ni 16thn..aku suka gadoh ngn die..haha..asal balik umah je mesti ade je benda yg kitorg gadoh.kakak yg jahatkan aku ni..slalu xnak beralah..die ni suka berahsia.kalu sekali die ckp kite xdgr and then kite suh ulang,die xnak ulang dah..no repetition ok..tu yg aku slalu gadoh ngn die tu..hehehe..tpi xpe lah kan gaduh2 syg..


adik aku yg ni nama die Ilmam.aku panggil abg chik..xtau la camne boleh panggil abg chik.sbb die kecik kot.umur die 10thn.die ni suka sgt melukis n mewarna..mmg hobi la.slalu je masuk pertandingan mewarna..satu lagi hobi die adalah tgk citer kartun.boleh dikatakan semua citer kartun la yg die tgk.yg paling die suka spongebob ngn danny phantom.kalu aku balik umah slalu gaduh bila nak tgk tv.sampai berebut2 remote tv..yelah die nak tgk citer kartun,aku mane suka sgt tgk citer kartun tu..last2 aku pun terpaksalah tgk spongebob tu skali ngn die.


yg ni yg paling bongsu.adik.name die Ikhwan..taun ni baru je masuk sek. rendah,darjah satu..die ni mmg nakal dan aktif.xleh duk diam.ade je keje yg nak dibuatnya..ade satu ari tu aku tepon ma tanye camne die masuk skolah.ma aku pun cerita la die xnak ma aku teman die mase rehat.ye la first time kena beli makanan sendiri,ma pun nak tgk la camne.skali die lari xnak bagi ma aku nmpak die mase die beli makanan.tapi last2 ma aku gak yg beli makanan tuk die.die pun pernah ckp kt ma jgn amik die awal sgt sbb nak berborak ngn kawan2 die..haha..maklum la dpt kawan2 baru..=)


















p/s:xsabar nak balik,nak jumpa diorg.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...