Friday, February 11, 2011

Macarons....

kalau korang nak tau ni la macarons.macarons ni adalah sejenis kuih yang berasal dari Perancis tau..kat Malaysia pun dah ade jual macarons ni..sebenarnya dah lame nampak kuih ni (tgk gambar je la hehehe..),tapi xtau la plak name die..tadi duk usha2 kat blog2 org jumpa la pasal kuih ni heeeheee...ooo...rupanya name kuih ni macarons..baru tau..huhu...nampak cam best je kan macarons ni..hmmm..syg je nak makan,comel sgt la..tgk gambar kat bawah ni...






kalau nak wat hantaran kawen pun leh gak ni..hehe..=p


waa...comelnye..

colourful macarons

Pamplemousse Macarons

cutenye

Lychee Mascarpone and Emperor's Seven Treasures Macarons
pinky



p/s: tiba2 teringin nak makan macarons ni...yummy2..

5 comments:

sipencintasalji said...

nampak sedap... dah dapat nanti belanja saya satu ek...! hehe~

Izzah90 said...

hehe..insyaallah.nak carik kt mane ea?

sipencintasalji said...

carik kat KL... kat sana ada... haha.. ikutla saya balik rumah cuti nanti... haha!

Izzah90 said...

ok.awk belanja tiket gi KL ye..hehe

sipencintasalji said...

oh tidak...!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...